Museum Zuidertoren prachtig wit

29 mei 2019
De buitenkant van Museum Zuidertoren is klaar! De voormalige vuurtoren heeft haar prachtige, witte kleur weer terug.

Nu is de binnenkant van de voormalige vuurtoren aan de beurt. Na een grote schoonmaak krijgen de muren op de begane grond en op de eerste verdieping een lik verf. Ook zijn schilders de trap aan het schilderen.

Daarnaast plaatst EBTC Expert binnenkort nog een tourniquet, oftewel draaihek, aan het begin van het terrein.

Vervolgens T Heer en Feer (CultuurHistorische Vereniging Schiermonnikoog) aan de slag met de inrichting van de toren. De vereniging maakt een prachtige expositie over de geschiedenis van de toren.

Daarna kunnen de deuren van Museum Zuidertoren eindelijk open. Wij kunnen niet wachten!
van groen naar stralend wit